Cautati
Cautati
Toate categoriile
    Meniu Inchide

    Fares Ceai Digestiv - 20 Plicuri

    Producator: fares
    SKU: 16278185
    Disponibilitate: In stoc
    7,00 Lei
    Prețul tău: 6,30 Lei
    i h

    Fares Ceai Digestiv plicuri

    În această combinaţie, fructele de chimion stimulează digestia şi ajută la reducerea flatulenţei. 

    Beneficii:

    - coriandrul este utilizat pentru a facilita digestia;

    - anasonul şi chimionul reduc senzația de balonare și flatulenţa;

    - roiniţa, salvia, ghimbirul şi cardamomul susțin digestia;

    - menta are efect spasmolitic şi ajută în caz de indigestie şi flatulenţă;

    - rostopasca menține funcția hepatică normală.

    Compozitie: fructe de coriandru (Coriandri fructus) 15%, fructe de anason (Anisi fructus) 15%, roiniţă (Melissae herba) 15%, mentă (Menthae herba) 15%, fructe de chimion (Carvi fructus) 10%, salvie (Salviae herba)10%, rizomi de ghimbir (Zingiberis rhizoma) 5%, fructe de cardamom (Cardamomi fructus) 5%, cătuşnică (Nepetae herba) 5%, rostopască (Chelidonii herba) 5%.

    Mod de administrare: peste un plic se toarnă 200ml apă clocotită şi se lasă 10 minute acoperit. Se beau 3-4 căni cu ceai pe zi la o jumătate de oră după masă, sau la nevoie. Durata curei este de 6-8 săptămâni. Cura se poate repeta după o pauză de o lună.

    Atenţionări: nu se recomandă în caz de în caz de hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului. La dozele recomandate nu se cunosc contraindicaţii.

     Sarcină şi alăptare: acest ceai nu este indicat femeilor însărcinate şi mamelor care alăptează. 

    Efecte secundare şi interacţiuni: la dozele recomandate nu au fost semnalate incompatibilităţi cu medicamentele şi nici efecte secundare.

     Asocieri recomandate: ceaiul digestiv se poate asocia cu capsulele Digestie usoara. 

    Sfaturi practice de dietă şi stil de viaţă: dacă aveţi probleme cu balonarea vă recomandăm să reduceţi cât mai mult posibil consumul cărnii grase (inclusiv peşte, mezeluri, cârnaţi), a brânzeturilor grase, prăjelilor, a băuturilor carbogazoase. Evitaţi consumul de alcool, cafea, tutun. Renunţati la felul trei, deoarece dulciurile şi fructele consumate după masă fermentează şi produc balonare. Puteţi însă să le consumaţi după ce digestia mesei anterioare s-a încheiat, ca o gustare de sine stătătoare. Alegeţi legumele cu celuloză fină (roşii, ardei, vinete, morcovi, fasole verde, dovlecei, salată verde) – consumate crude sau preparate (evitându-se fasolea, varza, mazărea), fructele fără coajă, coapte sau preparate termic, carne slabă, brânză slabă, uleiuri vegetale presate la rece, condimente uşoare aromate (pătrunjel, mărar, leuştean, tarhon), supe de legume, paste făinoase, pâine veche de o zi.

    Prezentare: cutie x 20 plicuri.

    0.0 0
    Scrie propria ta recenzie Inchide
    *
    *
    • Rău
    • Excelent